MÜÜGITINGIMUSED

1.1. Mõmpi veebipoe omanik on MÕMPI OÜe-poes müüakse Mõmpi kaubamärgi tooteid.

1.2. Mõmpi e-poe (edaspidi- e-pood) müügitingimused (edaspidi- tingimused) kehtivad Mõmpi e-poest ostmisel ning on leitavad internetiaadressil https://www.mompi.ee/muugitingimused. Kauba müüja ja veebipoe omanik on MÕMPI OÜ (edaspidi- müüja), aadress Palandivälja-15, Meleski küla Viljandi vald Viljandimaa 70304, registrikood 14761228, telefon 53632916, e-posti aadress info@mompi.ee.

1.3 Müügitingimused kehtivad kõikide e-poest ostu sooritanud isikute (edasipidi- ostja) ja müüja vahel Mõmpi e-poest kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.4. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi täiendada ja muuta. Uued tingimused avaldatakse aadressil https://www.mompi.ee/muugitingimused_ja_privaatsuspoliitika . Enne uute tingimuste jõustumist sooritatud tellimusele kehtivad kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.

1.5. Enne ostu sooritamist on kliendil võimalik müügitingimused salvestada, et neid vajadusel taasesitada.

1.6. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

2.1. Tellimusi saab Mõmpi e-poes esitada külalisena.

2.2. Ostja valib e-poest välja meelepärased kaubad ja lisab ostukorvi. Seejärel võib klient edasi tutvuda muude kaupadega või minna otse ostukorvi.

2.3. Ostukorvis broneeritakse iga kaup eraldi 30 minutiks. Peale 30 minuti möödumist broneering vabastatakse ning soovi korral saab need uuesti ostukorvi lisada.

2.4. Ostukorvis saab vaadata valitud tooteid, neid lisada või eemaldada ning lisada sooduskuponge.

2.5. Sooduskoodide allahindlused arvutatakse tootele/ tervele ostukorvile peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis. Sooduskood arvutatakse olenevalt koodist kas kogu ostukorvile või üksikule tootetele/ toodetele. Samuti näeb ostukorvis kogu ostu maksumust. Toote tagastamisel saab sooduskupongi uuesti kasutada juhul, kui see veel kehtib.

2.6. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad (eesnimi, perekonnanimi, telefoni number, mille ette lisab suunakoodi +372). Ostja on kohustatud veenduma, et sisestatud andmed on õiged. Ebatäpsete andmete tõttu saamata jäänud kaubaga kaasnevad kulud tasub ostja.

2.7 Ostja valib endale sobiva kauba kättetoimetamise viisi. Valitakse Omniva, SmartPost või DPD pakiautomaatide vahel. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu, kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis vastavalt teenusepakkuja hinnakirjale. Klient peab enne ostu vormistamist ise veenduma, et valitud postiteenuse hind ja asukoht on talle sobiv. Vale automaadi valimisel vastutab klient ise kauba kättesaamise eest, vajadusel suhtleb teenusepakkujaga.

2.8. Ekraanile kuvatase tasu suurus, ostja kontrollib sisestatud andmed ning saab seejärel ostude eest tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside: Eesti pangalingid (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay). NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Mõmpi veebipoodi turvalises keskkonnas- pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Mõmpi veebipoe arvelduskontole. Veebipoe omanik MÕMPI OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. MÕMPI OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

2.9 Toodete eest tasumisel pangaülekandega ilmuvad MÕMPI OÜ pangakonto andmed viimasel lehel peale ostu sooritamist ning klient saab oma ostu eest ülekande kohe ära teha. Ülekandele tuleb lisada ka tellimuse number. MÕMPI OÜ pangakonto andmed saadetakse ka kinnituskirjaga, seega tellimuse eest saab tasuda ka hiljem. Tellimus täidetakse makse laekumisel MÕMPI OÜ arvelduskontole. Kui tellimuse eest ei ole tasutud 2 tööpäeva jooksul, siis loetakse, et klient on ostust loobunud ning tehing tellimus tühistatakse.

2.9. Enne tellimuse esitamist palutakse ostjal kinnitada, et ta on enne ostu sooritamist tutvunud Mõmpi veebipoe ostuinfoga: müügitingimustega, privaatsuspoliitikaga, mõõtude tabeliga ja toodete hooldusjuhistega. Tehes linnukese kasti, nõustub klient nende tingimustega.

2.10. Mõmpi veebipoes olevaid tooteid eraldi ja pikemaajaliselt broneerida ei saa. Tooted broneeritakse ostukorvi lisamisel 30 minutiks, kui selle aja jooksul ostu ei sooritata vabastatakse kaubad ning need tuleb uuesti ostukorvi lisada ning seejärel sooritada ostuprotsess.

2.11. Makse laekumisel kontrollib müüja tellimuse ning komplekteerib kauba. Kaup saadetakse välja makse laekumise hetkest tavaliselt 1-2 tööpäeva jooksul, kuid hiljemalt 7 tööpäeva jooksul. Teatud asjaoludel võib kauba väljastamine viibida, sellistel juhtudel informeeritakse ostjat enne ostu sooritamist MÕMPI veebipoes.

2.12. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja ostjale e-kirjaga kinnituse makse laekumisest ning edastab tarne informatsiooni.

2.13. Müüja ja ostja vahel jõustub müügileping alates ostja poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest müüja arvelduskontole.

2.14. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3.1. Kõik Mõmpi veebipoes müüdavade toodete hinnad on eurodes ning hetkel ei sisalda need käibemaksu (kuna müüja pole käibemaksukohustuslane). Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale l

3.2. Ostja tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool e-poodi, läbi Maksekeskuse.

3.3. Müügihinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, vastavalt tellimuse esitamise punktile 2.7. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

3.4. Kauba eest tasutakse Maksekeskus AS vahendusel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

4.1. Mõmpi veebipoest on võimalik tellida kaupu ainult Eesti-siseselt. Kaupa saab tellida kliendi poolt valitud pakiautomaati (DPD, SmartPost, Omniva).

4.2. Kaup saadetakse välja makse laekumise hetkest tavaliselt 1-2 tööpäeva jooksul, kuid hiljemalt 7 tööpäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

4.3. Kaup väljastatakse ostja poolt valitud teenusepakkuja juures vastavalt selle teenusepakkuja tingimustele.

4.4. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Olenemata paki suuruses on igale teenusepakkujale kindel fikseeritud väikese paki tasu. Omniva- €2.95, Smartpost- €2.39, Dpd- €2.62. Kui ostja tagastab kauba müüjale, tasub ta kauba tagastamiskulud ja postiteenuse eest vastavalt postiteenuse osutaja erakliendi hinnakirjale (ärikliendi puhul kehtib ärikliendi hinnakiri). Sellisel juhul ei kehti kliendile müüja poolt fikseeritud hinnad, vaid erakliendile kehtiv hinnakiri.

4.5. Müüja ei vastuta ostjale tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

4.6. Juhul, kui ostja ei ole hoiutähtaja möödudes posti teenusepakkuja juures kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et ostja ei ole suuteline lepingut täitma. Sellisel juhul on tegu VÕS § 100 lg 1 järgi kohustuse täitmata jätmisega. Sellisel juhul on müüjal õigus lepingust taganeda VÕS § 116 alustel, kuna ostja on müügilepingut oluliselt rikkunud. Tagasitäitmine toimub VÕS § 189 lg 1 alusel, mille järgi lepingust taganemise korral võib kumbki lepingupool nõuda tema poolt lepingu alusel üleantu tagastamist ning saadud viljade ja muu kasu väljaandmist, kui ta tagastab kõik üleantu. Taganemisest tulenevad kohustused peavad lepingupooled täitma üheaegselt, kusjuures vastavalt kohaldatakse VÕS §-s 111 sätestatut.

4.7. Kauba kättesaamine postiteenuse osutajate käest toimub vastavalt nende tingimustele. Omniva tingimustega saab tutvuda lehel https://www.omniva.ee/abi/erakliendile. SmartPosti tingimustega saab tutvuda lehel https://uus.smartpost.ee/pakkide-saatmine/itella-teenuste-uldtingimused. Dpd tingimustega saab tutvuda lehel https://www.dpd.com/ee/avaleht/siteutilities/tueueptingimused .

4.8. Kauba kohalejõudmisest teavitatakse ostjat vastavalt postiteenuse pakkuja meetoditel.

4.9. Müüja ei vastuta ostjale tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.

4.10. Kauba kättesaamisel on ostja kohustatud avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Ostja peab pakendid avama sellisel kujul, et tooteid oleks võimalik ka edaspidi müüja. Ostjal on kohustus säilitada toodete hea seisukord, et kaupasid oleks võimalik järgmisele kliendile müüja. Kui ostja rikub pakendi või kauba hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Ostja ei vastuta rikutud pakendi eest juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada.

4.11. Ostja kohustub teavitama müüjat koheselt, kui talle saadetud kaup on vale, defektne või kaup pole temani jõudnud heas seisukorras ega kinnises pakendis.

4.12. Kauba transportimise jooksul vastutab müüja kauba eest. Alates kauba kättesaamise hetkest kandub kauba kahjustumise või kadumise risk üle ostjale.

5.1. Kuna tegu on veebipoega ning ostjal pole võimalik soetatavate kaupadega tutvuda kuni nende kättesaamiseni, siis võib vastavalt võlaõigusseadusele sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisele järgnevast päevast (välja arvatud juhul, kui tootel on ilmnenud puudused). Lepingust taganemiseks tuleb saata lepingust taganemise vorm e-mailiaadressile info@mompi.ee. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

5.2. Ostjal on õigus tellimus tühistada kuni hetkeni, mil see pole välja saadetud, sellisel juhul tühistab müüja tellimuse ning tagastab ostjale kogu arve maksumuse, ka postikulu. Selleks tuleb saata e-mail aadressile info@mompi.ee. Kui müüja on e-maili saatmise hetkeks tellimuse juba väljastanud ning postitanud, ei tagasta müüja ostjale postikulu tasu.

5.3. Ostja on kohustatud tagastama vastava kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul alates avalduse esitamisest. Müüja ei tagasta tellimuse maksumust enne, kui kaup pole jõudnud tagasi müüja kätte. Kauba tagastamisega seotud kulub tasub ostja.

5.4. Müüja kannab ostjale tagastatud kauba eest vastava summa ja kättetoimetamiskulud esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem, kui 10 tööpäeva jooksul alates hetkest, mil kaup tagasi tema kätte jõuab.

5.5. Ostja võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Eelistatult soovitame tagastada kaubad originaal-transpordipakendis.

5.6. Tagastatav kaup (s.h tarvikud) peab olema kasutamata ja rikkumata. Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes. Klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt aluspesu, ujumis- ja päevitusriided, sukad-sokid, avatud pakendiga kosmeetika, parfüümid hügieenitooted, toidukaubad, joogid, tekid ja padjad) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.

5.7. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma ja kättetoimetamiskulud viivitamata, kuid mitte hiljem kui 10 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ja kauba jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Kauba tagastamisega seonduvad kulud tasub klient.

5.8. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

5.9. Puudusega kauba või vale suuruse tellimisel on võimalik kaup vahetada välja või saada tagasi kogu kauba eest tasutud summa. Vale suuruse tellimise korral tasub kauba tagastamise eest ostja. Kui klient tagastab kauba, siis maksab ta selle hinna, mida küsib teenusepakkuja vastava paki suuruse saatmise eest. Puudusega kauba tagastamisel tasub postikulud müüja.

5.10. Vale suuruse tellimise vältimiseks on iga toote juures olemas ka täpne info kauba kohta ning võimalusel ka täpsed mõõtmed ja tabel. Vigade vältimiseks palutakse kliendil enne ostu sooritamist selle infoga tutvuda. Seejärel tuleb teha linnuke vastavasse kasti, et klient on infoga tutvunud.

5.11. Kauba tagastamisega soetud postikulud tasub ostja. Enne tehingu kinnitamist palutakse klientidel tutvuda ka ostuinfoga (ostu ei saa sooritada, enne, kui on tehtud kinnitus, et tingimustega on tutvutud).

5.12. Tagastada ei saa eritellimusel valminud tooteid ning pakendist välja võetud pesu või bikiine.

5.13. Kauba vahetamisel tasub postikulud ostja (välja arvatud juhul, kui kaubal esineb puudusi).

5.14. Lepingust taganemiseks tuleb täita ära vormi, mille leiate siit. Täidetud vorm tuleb saata e-maile info@mompi.ee . Seejärel menetletakse taganemist ning võetakse teiega ühendust hiljemalt 14 päeva jooksul.

5.15. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

5.16. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

6.1. Kui klient on kauba kätte saanud ja sel ilmneb puudus, siis on kliendil õigus esitada kaebus kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest.

6.2. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Ostja kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.

6.3. Ostjal on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile info@mompi.ee Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

6.4. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

6.5. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

6.6. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.

6.7. Kui ostetud kaubal on puudused, mille eest müüja vastutab, parandab või asendab müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

6.8. Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

6.9. Müüja ja ostja vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti poole (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine).

7.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

7.2. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

7.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

PRIVAATSUSPOLIITIKA

1.1. Käesolev privaatsuspoliitika reguleerib isikuandmete kogumist, töötlemist ja säilitamist käsitlevaid põhimõtteid. Isikuandmeid kogub töötleb ja säilitab isikuandmete vastutav töötleja MÕMPI OÜ (edaspidi andmetöötleja).

1.2. Andmesubjekt privaatsuspoliitika tähenduses on klient või muu füüsiline isik, kelle isikuandmeid andmetöötleja töötleb.

1.3. Klient privaatsuspoliitika tähenduses on igaüks, kes ostab andmetöötleja kodulehelt kaupu või teenuseid.

1.4. Andmetöötleja järgib õigusaktides sätestatud andmete töötlemise põhimõtteid, muuhulgas töötleb andmetöötleja isikuandmeid seaduslikult, õiglaselt ja turvaliselt. Andmetöötleja on võimeline kinnitama, et isikuandmeid on töödeldud vastavalt õigusaktides sätestatule.

1.5. Veebipoe omanik MÕMPI OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. MÕMPI OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

2.1. Isikuandmed, mida andmetöötleja kogub, töötleb ja säilitab, on kogutud elektrooniliselt, peamiselt kodulehe ja e-posti vahendusel.

2.2. Oma isikuandmete jagamisega annab andmesubjekt andmetöötlejale õiguse koguda, korraldada, kasutada ja hallata privaatsuspoliitikas määratletud eesmärgil isikuandmeid, mida andmesubjekt otse või kaudselt kodulehel kaupu või teenuseid ostes andmetöötlejale jagab.

2.3. Andmesubjekt vastutab selle eest, et tema poolt esitatud andmed oleksid täpsed, õiged ja terviklikud. Teadlikult valeandmete esitamist peetakse privaatsuspoliitika rikkumiseks. Andmesubjekt on kohustatud andmetöötlejat viivitamatult teavitama esitatud andmete muutumisest.

2.4. Andmetöötleja ei vastuta andmesubjekti poolt valeandmete esitamisest põhjustatud kahju eest andmesubjektile või kolmandatele osapooltele.

3.1. Andmetöötleja võib töödelda järgnevaid andmesubjekti isikuandmeid:

3.1.1. Ees- ja perekonnanimi;

3.1.2. Sünnikuupäev;

3.1.3. Telefoninumber;

3.1.4. E-posti aadress;

3.1.5. Kohaletoimetamise aadress;

3.1.6. Arvelduskonto number;

3.1.7. Maksekaardi detailid;

3.2. Lisaks eeltoodule on andmetöötlejal õigus koguda kliendi kohta andmeid, mis on kättesaadavad avalikes registrites.

3.3. Isikuandmete töötlemise õiguslik alus on isikuandmete kaitse üldmääruse paragrahv 6 lg 1 p-d a), b), c) ja f):

  1. a) andmesubjekt on andnud nõusoleku töödelda oma isikuandmeid ühel või mitmel konkreetsel eesmärgil;
  2. b) isikuandmete töötlemine on vajalik andmesubjekti osalusel sõlmitud lepingu täitmiseks või lepingu sõlmimisele eelnevate meetmete võtmiseks vastavalt andmesubjekti taotlusele;
  3. c) isikuandmete töötlemine on vajalik vastutava töötleja juriidilise kohustuse täitmiseks;
  4. f) isikuandmete töötlemine on vajalik vastutava töötleja või kolmanda isiku õigustatud huvi korral, välja arvatud juhul, kui sellise huvi kaaluvad üles andmesubjekti huvid või põhiõigused ja -vabadused, mille nimel tuleb kaitsta isikuandmeid, eriti juhul kui andmesubjekt on laps.

3.4. Isikuandmete töötlemine vastavalt töötlemise eesmärgile:

3.4.1. Töötlemise eesmärk – julgeolek ja turvalisus
Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – vastavalt seaduses nimetatud tähtaegadele

3.4.2. Töötlemise eesmärk – tellimuse töötlemine
Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – 3 aastat.

3.4.3. Töötlemise eesmärk – e-poe teenuste toimimise tagamine
Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – 3 aastat.

3.4.4. Töötlemise eesmärk – kliendihaldus
Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – 3 aastat.

3.4.5. Töötlemise eesmärk – finantstegevus, raamatupidamine
Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – vastavalt seaduses nimetatud tähtaegadele.

3.4.6. Töötlemise eesmärk – turundus
Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – 3 aastat.

3.5. Andmetöötlejal on õigus klientide isikuandmeid jagada kolmandate isikutega, kelleks on näiteks volitatud andmetöötlejad, raamatupidajad, transpordi- ja kullerettevõtted, ülekandeteenuseid pakkuvad ettevõtted Andmetöötleja on isikuandmete vastutav töötleja. Andmetöötleja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

3.6. Andmesubjekti isikuandmete töötlemisel ja säilitamisel rakendab andmetöötleja organisatoorseid ja tehnilisi meetmeid, mis tagavad isikuandmete kaitse juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, muutmise, avalikustamise ja mis tahes muu ebaseadusliku töötlemise eest.

3.7. Andmetöötleja säilitab andmesubjektide andmeid sõltuvalt töötlemise eesmärgist, kuid mitte kauem kui 3 aastat.

4.1. Andmesubjektil on õigus saada ligipääs oma isikuandmetele ning nendega tutvuda.

4.2. Andmesubjektil on õigus saada informatsiooni tema isikuandmete töötlemise kohta.

4.3. Andmesubjektil on õigus täiendada või parandada ebatäpseid andmeid.

4.4. Kui andmetöötleja töötleb andmesubjekti isikuandmeid andmesubjekti nõusoleku alusel, siis on andmesubjektil õigus igal ajal nõusolek tagasi võtta.

4.5. Andmesubjekt saab õiguste teostamiseks pöörduda e-poe klienditoe poole aadressil info@mompi.ee .

4.6. Andmesubjektil on oma õiguste kaitseks võimalik esitada kaebus Andmekaitse Inspektsioonile.

5.1. Käesolevad andmekaitsetingimused on koostatud kooskõlas Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusega (EL) nr 2016/679 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise ning direktiivi 95/46 / EÜ kehtetuks tunnistamise kohta / EÜ (isikuandmete kaitse üldmäärus), Eesti Vabariigi isikuandmete kaitse seadusega ning Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidega.

5.2. Andmetöötlejal on õigus andmekaitsetingimusi osaliselt või täielikult muuta, teavitades andmesubjekte muudatustest kodulehe https://www.mompi.ee/ kaudu .

Kehtib alates 12.07.2019

Mõmpi OÜ kodulehel sisalduva info kopeerimine, taasavaldamine, tsiteerimine, muutmine ja levitamine on keelatud. Kõik lehel olev info on õigustega kaitstud intellektuaalne omand.